2012年10月27日 星期六

潮性辦公室(電影)

尋晚響屋企睇左潮性辦公室既電影版,自從屋企裝左NOW之後,多左響屋企睇電影,好多人成日都話喜劇好難拍得好,第一要有劇情,第二話明喜劇梗係要好笑,但OVER左就容易俾人話係爛片。詹SIR既潮性辦公室就好好啦~故事寫實得黎D笑位又剛剛好,有時一套喜劇電影衰果下我覺得好多時唔係個演員唔夠爆,反而係爆過頭OVER左,D人就會覺得套片CHEAP,同埋故事寫得唔好,得個演員一味喪笑,又係另一個問題。最典型既例子莫過於黃子華,黃子華既男親女愛係我其中一部最愛既電視劇之一,就算之後絕代商驕,我都覺得好得。但如果將黃子華搬去拍喜劇電影,就即時變左做票房毒藥。黃子華既電影,我最深刻既係一蚊雞保鑣,都係頭先我所講既問題,唔係唔好笑,而係OVER左變得好爛。

詹SIR既潮性辦公室其實係由舞台劇搬去電影,劇情部份都係舞台劇有既,但電影版就將個故事改左D,所以好睇左好多。內容主要講詹SIR演既周經理工作既梅花油公司因經濟問題,被中國成人保健有限公司收購,之後公司內既員工響沉悶無聊工作中產生性幻想既喜劇故事。睇完之後,真係好有共鳴,就算你唔係期待工作上有OL女神出現都好,至少辦公室一旅大家都會認同,最討厭的日子是星期一!

沒有留言: