2012年11月17日 星期六

關西之旅 Day 2


今日先黎POST一POST關西之旅既DAY 2行程先(其實一早已經打左一大半,不過未得閒POST),第二日行程一開波都係坐阪急電車,主要目的地係神戶,但我地會先去有馬,可惜既係無浸到酒泉。


黎到有馬唔浸溫泉其實都有好多景可以影下相,一黎到第一件事團長推介我地可以買當地既炭酸煎餅返港做手信,不過我就無買到,反而響其中有間手製玻璃飾物既店,佢D飾物都幾精美,我就買左條送俾朋友~另外有間叫竹中肉店既鋪,極力推介黑毛和牛既炸物!


由於係溫泉區關係,呢度有炭酸水出產,所以呢區好多燒餅店都有頭先所講既炭酸煎餅賣。大佬豪就話旅遊書寫沙糖加炭酸水可變波子汽水,千奇百趣呢~除左炭酸煎餅,好多店都有松茸買。



離開有馬之後,下一場我地黎到新長田尋找鐵人28同三國志之旅~日本真係好有趣,如果想一個唔多人流既地點增加人流,方法就係攪D主題等多D人黎。即係好似三國志館咁~本人既意見:三國志館影相遊覽無問題,除左有一主題館要俾錢入之外,其他都係免費的,但紀念品真係唔好買,淘寶起碼平三倍。



響新長田留左一陣,之後我地就出發去舞子公園啦~舞子公園附近其實有好多景點可以參觀,不過係有料的~但我地最後都選擇左上明石海峽大橋參觀,位位300YEN。附近有一個叫移情閣既,其實係孫中山紀念館,都幾靚,不過都係有料參觀,有興趣既朋友可以自己去下。


沿舞子公園海灘行行下,我地去到大出血之地,OUTLETS AR~~~好平,好得。絕對係SHOPPING好地方。之後我地帶住大家既戰利品離開神戶,返難波 食四天王拉麵晚餐。

沒有留言: