2012年10月23日 星期二

傑志VS太陽飛馬



關西之旅返左黎之後,仲有三日假期,星期五下午就閃左出西貢TEA一TEA先,六晚就約左MOS豬朋派手信,星期日就梗係主場撐傑志啦~先講講西貢果日,去左碼頭附近既一間sai kung cafe and bakery 飲奶茶同食CAKE,之後去左圖書館打書釘,吹漲地搵到黃金少年全集既小說,同埋借左當奴既銀河道士講鬼故同埋火鳳既小說﹣伯符。火鳳果本到今日都仲睇緊,前者果兩本已經俾我KO左啦~


之前響沙田一間叫ONE + ONE既BAR,雪姐介紹左隻叫STELLA既啤酒,俾我響西貢見到。BTW,呢個星期有三日都飲啤酒,平時我好堅持一個原則,ONDUTY一定唔可以飲酒!不過近排似乎真係上曬癮!


星期六晚就去左禾輋同MOS既豬朋食飯,原本諗住係大排檔,最後因為大家唔想等,結果去左酒樓食小菜,味道同價錢都OK啦~之後大隊就去左飲野,沙田區,最後我地去左酒店既ONE + ONE,唔使問,我又係叫左啤酒啦~hoegaarden,大杯又抵飲,吹水精適用~

星期日,終於等到傑志主場既大日子,傑志VS太陽飛馬,由上季開始帶到落今季既恐馬症,今仗飛馬轉左陳志康做教頭,點都有D驚驚地~好在我成日都話,佐迪係你好拍檔,加上干拿高唔係流GA!新加盟既閘史畢斯自呢場之後,我諗已經成為好多傑迷既新歡。結局傑志以4:2驘太陽飛馬,不過大家都話後防既默契真係要BUILD UP~~~

沒有留言: