2012年7月4日 星期三

時光倒流,每天二十大元上學的日子 Turn back the clock, every day twenty dollars school day


每月所謂糧頭既日子都總會有購物慾起,我買野好簡單,一見鍾情。如果那件物件響我眼前一亮的話(不過都係價錢先決~),即係合眼緣,有創意,呢D PRODUCT最後都會好大機會都會成為我既入手物。

時光倒流返去做學生既時間,屋企都叫做會買下玩具俾我玩,不過就一定無遊戲機。我去到小五先至有GAMEBOY,中學生活打既都係電腦。什麼PS?超任也沒有。出左黎做野之後,第一部入手既遊戲機係PS2,之後老婆響其中一年我既生日買左部NDS俾我。之後我又偷偷地買左部PSP。結論係原來自己根本無咩時間招呼部PSP。吹漲~

時至今日,最近出糧買左支鏡頭,對我黎講,好X貴。我可以坦白一句,係俾朋友影響之下買既。係,牛唔飲水牛頭唔會低。不過又講,希望可以好好善用支鏡影下相,最怕既係放響屋企變成陳列品。我好少會自己一條友去影野,都係一個懶字。其次係影咩又要諗,影女MODEL又不是自己所好,問心自己鍾意風景,小動物,但買左人像鏡。老婆尋日先話鏡頭與物主能力不符,即係浪費。

前日去運動展,又見到早前既MOTOACTV。我好記得我第一眼見到既時候已經深深愛上,又響今次既運動博覽見到,攪到真係好想買。先講講MOTOACTV係什麼東西先,佢係一隻行ANDROID既運動型手錶,本身已經內置左GPS,同NIKE+不同既地方係佢可以一腳踢做曬所有野,即係不一定要帶埋部智能電話出街先搏到GPS計到自己跑左幾遠,方便好多。最後直到我離開運動博覽會場都無買到,有後悔。但唔可惜。

唔可惜係回想起那些年,無好既野又咪係咁跑,著住對白飯魚就落場踢波。最重要係果份熱情,有無投入過?去到今時今日,買對跑鞋,型到爆既戰衣,我俾夠二千蚊裝身又如何?係果團火根本無就無,有多多東西都沒有用~到底係科技可以令我更強,定還是心態會令自己有突破?

沒有留言: