2012年6月29日 星期五

網絡紅人?

今日都係放假既日子,所以先有時間寫下野。尋日其實都係放假,不過晚上既CAPD COURSE要考試,點懶都要睇下既,結果都係考我打天才波既技術。先講今日,一起身就出左太古取中川翔子演唱會票,是咁的,上星期MOOV打俾我話抽中左,連DUTY都無RE,而家睇下可不可同同事調,點都好,取左先!
是日想講既係網絡紅人,即係YOUTUBE友。第一個想講RUBY先,大家如果仲記得有條女話會考英文ORAL點點點果個同埋一句埋尾RUBY CLOSE再加蓮花心心手勢果個就係我想講既RUBY啦,好明顯,佢係不太了解大眾口味,結果片一上YOUTUBE咪俾人插到屎忽開花LAW。再者,雖則佢叫有D樣,但太造作反而令人反感。跟住我想講既就係我一定訂閱一定追既EMINLEO,佢既特點係~~~~爛口,條條片都一定有粗口。不過我真係真心推推佢既九唔搭八系列,爆粗得黎好到位。不過而家好多小學雞都想學佢,但結果小學雞既片就係淨得粗口,無內容。失敗中既失敗。
飲食節目黎講,不得不讚既係COOKING HAY HAY,阿HAY既整野食片真係好得,剪片剪得好到位,簡單如公仔麵都好好睇。最後要推既一定係司徒夾帶,每次睇師父既片,最期待梗係女師父出場啦~

沒有留言: