2010年1月12日 星期二

多事之秋

近排社會最其爭議既論題,都莫過於高鐵同五區總辭,先講前者先.......
第一,我個人係絕對支持起高鐵既,地點方面,我同意社會各界可以再商討,不過就好唔同意有D人為反對而反對。有人話:「成600幾億,咁貴,唔值得做。」我個人認為,時機呢樣野好緊要,一過左就無GA啦~再者,以大型基建黎講,600幾億唔算貴GA啦,至少我好相信,回報一定多過600幾億,而且用得有目的LAW~再講,如果真係利益輸送既問題,大家應該去反既係工程承辦商,佢地偷雞用非本地工人係工程承辦商問題,唔係起高鐵既問題。前幾年經濟好果陣,你班友又唔去反下新機場,而家經濟唔好,基建係可以攪好經濟你班友又走黎反,要扶貧都要有錢先得GA~唔通印銀紙咩~
相反,5區總辭要用1億,我就真係唔見得果1億帶到俾我地咩民主,我夠膽講句:「浪費1億再選唔會令普選早過2012,相反,而家咁做只會令社會各界更分化。」再者,我好相信五區重選,泛民未必可以得到五席,點解要做D咁既傻事呢?令我地呢班泛民支持者好失望LAW~

沒有留言: