2012年4月27日 星期五

生活態度


每次出街既時候都會問住同一個問題,先唔好理出門口既原因係咩先,返工又好,約朋友又好,落街食野又好etc......如果每次既工作日都係為左等待下一次既放假的話,即係話我既工作如同坐監,係獄中既生活,每天既工作都係數日曆等出獄。如果係咁,我相信精神科今年會多個轉介個案。

好耐之前自己有個想法,好想set一個時段俾自己,將生活中身邊既事物影低。我知好多人都做緊呢樣野,但我有兩個大問題:1.我好懶,行行下拿部手機出黎影下野懶,莫講話攞部DC仔出街。2. 好啦,有心想專登影下野,又會考慮構圖,考慮呢樣果樣,失去左本身隨影既意義。

好耐之前我都講過典型既香港人就係咁,永遠都唔會俾自己停落黎,成日都話無時間,好忙。到真係停一停,細心欣賞身邊既野時候,又會懶得拿部手機影低佢,換個角度講,通常如果自己真係有咁既時間去品味生活,不過快d做埋今日要做既野返屋企訓下覺好過啦~

話返轉頭,已經返左工三個月,其實都習慣左新既工作,工作既時間,個人既生活,好多好多既事情都好似好混亂,不過轉個頭時間又過去了,DAY OFF既日子總會想去做D自己想做既工作,但其實最重要既係搵時間自我修正一下,呢個好緊要~有時呢分鐘PLAN好左要做果樣野,原來下一秒已經FORGET。

沒有留言: