2012年3月16日 星期五

我愛魏秋月



魏秋月,天津女子一名,現年24歲,年紀輕輕就已經做過中國女排既隊長,故此,好多人又叫佢做最美隊長。倫敦奧運唔使諗,當然有佢份入選啦,不過作為小球迷既我,最怕既都係佢會響倫敦奧運之前受傷姐~


是咁的,其實我一直都有睇開中國女排(係睇女排同埋睇女),上一個世紀,令各位男球迷念念不忙既一定係佢~孫玥(不過已經嫁左個香港公務員啦),而之後,我好相信各大男球迷一定係將對孫玥既思念轉移左去玻璃美人身上~

無錯,佢就係趙蕊蕊。可惜既係,美人真係人如其名咁玻璃,成日傷,所以好快就無得玩啦~趙蕊蕊既退役,只係俾個機會我另尋中國女排既可人兒,雖然惠若琪好得,但最期待既都係我地既最佳二傳~小月唔好傷,倫敦奧運既金牌靠你地啦!!!!

沒有留言: